Saturday, February 26, 2011

Hello Goodbye









やっと2日前にアメリカから帰ってきて今日は卒業式でした。時差ボケできっと辛いだろうなと思ってたんだけど、ビックリなことに全然平気で逆にちょっとガックリしたぐらい。って普通喜ぶべきか。
でも日本の気候は心地よくて素晴らしいね。今日はちょっと寒かったけど、もうダウンを着なくて良いと思うと嬉しい!向こうではオハイオにいる友達の家でにテイさせてもらってたんだけど雪が大量に降っててダウン欠かせなかったもの。北海道にいるみたいだったな。ちなみにNYに行った時はラッキーなことに良い天気に見舞われたからちょうど良かったんだけど。ありがと、神様!

ふぅ。まだまだ書きたいこといっぱいあるけれどとても眠たいので、また今度にします。あぁ、もう明日から私高校生じゃないんだなと思うとちょっと寂しいな。学校で友達に挨拶する日がもうないだなんて信じられない。

ちなみにミュージックビデオはNYのお店とかで流れてた音楽。

I finally came back to Japan from America! There are so many things I wanna write but now I'm too sleepy to write everything. But I had lots of fun over there and NY was really amazing. Plus I was so happy to see my friend again. She and her family were just so sweet.
To be honest I was really worried about jet lag after I came back here because I had my graduation ceremony today.But fortunately I was alright. Also I can sleep easily at night. Yay.
Okay, that's it. I gotta go straight to bed!!

No comments:

Post a Comment